Overslaan naar content

1e lijns Customer Support Assistent

  • Hybride
    • Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • Support

Functieomschrijving

"Voor het kloppende hart van onze organisatie zoeken wij een communicatief vaardige en enthousiaste Customer Support Assistent. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van alle incidenten en bent in staat snel te schakelen. Werken in een leuk hecht team en voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling”. 

 

Jouw rol als Customer Support Assistent 

Je maakt onderdeel uit van de afdeling Servicedesk waar alle servicemanagement activiteiten plaatsvinden  die als doel hebben om de prestaties van (beveiligings)technologieën te waarborgen en daar waar mogelijk te verbeteren. Als Customer Support Assistent werk je binnen de centrale servicedesk waar je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het aannemen, registeren, classificeren en onderzoeken van incidenten en het beantwoorden van functionele klantenvragen. 

 

Een greep uit jouw werkzaamheden: 

In deze functie maak je een belangrijk onderdeel uit van het team. Je bent de spil tussen de klant en het serviceteam en moet snel kunnen schakelen. Belangrijkste taken zijn: 

  • Het aannemen van storingen aan beveiligingssystemen;

  • Het correct aannemen, uitvragen van gegevens en registeren van telefonische meldingen;  

  • Het bewaken van de voortgang op meldingen; 

  • Technisch ondersteunen/analyseren bij incident- en probleem management; 

  • Technische incidenten realtime detecteren en remote oplossen; 

  • Data-analyse en verslaglegging richting jouw interne en externe klant; 

  • Ondersteunen bij gebruikersvragen op het gebied van applicaties. 

 

Wij zijn Nsecure 
Nsecure beheerst de kunst van uitgebalanceerde toegangscontrole en security management. Daarmee lopen we voorop in de branche, ook als werkgever. Onze mensen zijn ondernemende en innovatieve topspecialisten (in wording) met het ontzorgen van opdrachtgevers in de genen. Samen creëren we steeds de juiste balans tussen veiligheid en gastvrijheid. Door onze regie en door goed te luisteren krijgen onze opdrachtgevers betere grip op de continuïteit en compliance van hun bedrijfsvoering. Onze oplossingen zijn nooit standaard, maar een uniek staaltje kunst dat naadloos past bij de klant. We overtreffen graag de verwachtingen. Dat is de kunst van controle. 

Nsecure is de snelgroeiende marktleider in toegangsverlening en veiligheid. We behoren, met momenteel 170 fte, tot de beste werkgevers in de branche. We besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en vaardigheden van onze mensen. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, luchthavens, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. 

 

Wij bieden 
Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een vrije, niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. We moedigen je ook aan om op jouw vakgebied de beste te worden/blijven. Uiteraard bieden we je daar de benodigde opleidingen of trainingen voor aan. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!  

Verder mag je verwachten:

  • Een dynamische en laagdrempelige werkomgeving;

  • 28 vakantiedagen; 

  • Goede pensioenregeling; 

  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis; 

  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes; 

  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden. 

 

Dit neem jij mee  

Je bent iemand die toe is aan de 2e stap in zijn/haar carrière of een ambitieuze starter die de uitdaging aan durft te gaan. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent een echte duizendpoot en ben in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben waarbij je graag dat stapje extra zet om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, ben je stressbestendig en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten. 

 

Verder staat op je CV: 

  • MBO+ werk- en denk niveau; 

  • Tussen de 0 en 2 jaar relevante werkervaring; 

  • Kennis van Microsoft SQL en Windows server is een pré; 

  • Communicatief vaardig in woord en schrift; 

  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken en bent betrouwbaar en integer; 

  • Kennis en kunde van veiligheid, beveiligingstechnologieën en ITIL foundation is een pré. 

Interesse? 
Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000. 

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.

of