2e-lijns Support Engineer

Omschrijving


"Voor het kloppende hart van onze organisatie zoeken wij een ambitieuze 2e-lijns Support Engineer. Je monitort de performance van de beveiligingssystemen en bent in staat om snel analyses te maken om cruciale storingen remote op te lossen. Werken in een leuk hecht team en voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling”.

Jouw rol als Support Engineer 

Als Support Engineer werk je binnen de centrale servicedesk waar je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het classificeren, onderzoeken en herstellen van incidenten en het beantwoorden van functionele klantenvragen. Dit doe je in een hecht team, waarbij een goede samenwerking centraal staat. 


Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • De uitvoer van back-office werkzaamheden zoals het afhandelen van vragen door telefonisch support en het realiseren van mutaties binnen de verschillende softwareapplicaties;
  • Pro-actief opvolgen van incidenten aan de hand van visuele alerts;
  • Data-analyse en verslaglegging richting segmenten;
  • Ondersteunen bij applicatie- en technische beheer;
  • Ondersteunen bij incident- en probleemmanagement.

 

Wij zijn Nsecure 

Nsecure is een groeiende organisatie (nu 135fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Ons motto is ‘Control your access’. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien de security, het risicomanagement en de prestaties van een organisatie als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.

 

Wij bieden 

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een vrije, niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. We moedigen je ook aan om op jouw vakgebied de beste te worden/blijven. Uiteraard bieden we je daar de benodigde opleidingen of trainingen voor aan. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben een eigen cafe/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal! 

 

  • 28 vakantiedagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden.

 

Vereisten

Dit neem jij mee 

Je bent iemand die toe is aan de 2e stap in zijn/haar carrière of een ambitieuze HBO starter die de uitdaging aan durft te gaan. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben en zet graag dat stapje extra om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, efficiënt en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten.

 

Dit staat op je cv:

  • MBO+/HBO werk- en denk niveau;
  • Tussen de 2 en 5 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van Microsoft SQL en Windows server is een pré;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken en bent betrouwbaar en integer;
  • Kennis en kunde van veiligheid, beveiligingstechnologieën en ITIL foundation is een pré.

 

Interesse? 

Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239020.


Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.