Backoffice SLM medewerker

Omschrijving

Jouw rol als Backoffice SLM medewerker 

Als Backoffice SLM medewerker maak je onderdeel uit van een klantenteam waarbij je verantwoordelijk bent voor het administratief opmaken, doorvoeren van wijzigingen en operationele uitvoering van onze contracten voor onze dienstverlening. Je verricht hierin ondersteunde werkzaamheden voor de Service Level Manager. Samen zorg je voor een optimale bediening van onze toonaangevende en diverse klanten en vervul je intern een belangrijke spin in het web rol.


Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Onderhoudsrapportages maken;
  • Opstellen Indexatiebrieven;
  • Voorbereiden OO’s voor het nieuwe jaar;
  • Mutatiebrieven maken;
  • Werkorders klaarzetten voor het onderhoud voor 2019/2020;
  • Opvragen PO’s voor het nieuwe jaar
  • Het opstellen van Service Reviews;
  • Verwerken en (jaarlijks) bijwerken van kostenbegrotingen en opbrengstverdeling;
  • Verzorgen van tijdige facturatie van de contracten;
  • Meedenken in het verbeteren van de te leveren diensten.


Wij zijn Nsecure 

 Nsecure is een groeiende organisatie (nu 140fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Ons motto is ‘Control your access’. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien de security, het risicomanagement en de prestaties van een organisatie als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.

 

Wij bieden 

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een vrije, niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. We stimuleren je om je op jouw vakgebied te blijven ontwikkelen. Uiteraard bieden we je daar de benodigde opleidingen of trainingen voor aan. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!

Daarnaast bieden wij:

  • 28 vakantiedagen + mogelijkheid tot bijkopen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden.

Vereisten

Dit neem jij mee 

Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en maakt gemakkelijk contact. Je bent pro-actief en daadkrachtig. Je durft beslissingen te nemen en spreekt je collega’s makkelijk aan wanneer je vragen hebt. Daarnaast ben je enthousiast en gedreven in je werk en hebt een sterk analytisch en oplossingsgericht vermogen. Werken in een teamverband heeft je voorkeur maar je kunt je ook goed zelfstandig bepaalde werkzaamheden oppakken en afronden.

 

Dit staat op je cv:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante ervaring in een service organisatie;
  • Kennis van ondersteuning in contractmanagement is een pré;
  • Ervaring met Microsoft Office , met name het maken van rapportages in Excel;
  • Cijfermatig inzicht en communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je kunt zelfstandig werken, bent gestructureerd en dienstverlenend;

 

Interesse? 

Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000.

 

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.