Overslaan naar content

Backoffice SLM medewerker

  • Hybride
    • Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • Performance

Functieomschrijving

Jouw rol als Backoffice SLM medewerker  

Als Backoffice SLM medewerker maak je onderdeel uit van een klantenteam, waarbij je verantwoordelijk bent voor het administratief opmaken, doorvoeren van wijzigingen en de coördinatie van operationele werkzaamheden van onze dienstverleningscontracten. Je verricht hierin ondersteunende werkzaamheden voor de Service Level Manager. Samen zorgen jullie voor een optimale bediening van onze toonaangevende en diverse klanten. Intern vervul je een belangrijke ‘spin in het web’ rol, waarbij je veel contact hebt met andere afdelingen en disciplines.  

 

Een greep uit jouw werkzaamheden: 

  • Het uitschrijven van contracten; 

  • Opstellen Indexatiebrieven; 

  • Opvragen purchase orders voor het nieuwe jaar; 

  • Inkopen werk derden conform contractafspraken; 

  • Verwerken en (jaarlijks) bijwerken van kostenbegrotingen en opbrengstverdeling; 

  • Voorbereiden onderhoud orders voor het nieuwe jaar; 

  • Coördinatie onderhoud derden (onderaannemers/leveranciers);

  • Werkorders klaarzetten voor het uit te voeren onderhoud; 

  • Onderhoudsrapportages maken inclusief onderhoud derden; 

  • Het voorbereiden en opstellen van Service Reviews/onderhoudsbegroting; 

  • Meedenken in het verbeteren van de te leveren diensten. 

 

Wij zijn Nsecure 
Nsecure beheerst de kunst van uitgebalanceerde toegangscontrole en security management. Daarmee lopen we voorop in de branche. Maar ook als werkgever lopen we voorop. Onze mensen zijn ondernemende en innovatieve topspecialisten (in wording) waarbij het ontzorgen van opdrachtgevers in de genen zit. Samen creëren we steeds de juiste balans tussen veiligheid en gastvrijheid. Door onze regie en door goed te luisteren krijgen onze opdrachtgevers betere grip op de continuïteit en compliance van hun bedrijfsvoering. Onze oplossingen zijn nooit standaard, maar een uniek staaltje kunst dat naadloos past bij de klant. We overtreffen graag de verwachtingen. Dát is de kunst van controle. 

 

Nsecure is de snelgroeiende marktleider in toegangsverlening en veiligheid. We behoren, met momenteel 170 fte, tot de beste werkgevers in de branche. We besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en vaardigheden van onze mensen. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, luchthavens, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. 

 

Wij bieden 
Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal! 

 

Daarnaast bieden wij: 

  • Een mooi salaris op basis van ervaring en opleiding; 

  • Een laptop en telefoon van de zaak; 

  • 28 vakantiedagen + de mogelijkheid tot bijkopen; 

  • Een goede pensioenregeling en collectiviteitskorting op een zorgverzekering; 

  • Jaarlijkse winstuitkering; 

  • Vers fruit en gezellige vrijdagmiddagborrels in ons moderne restaurant; 

  • Een dynamische, moderne werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap; 

  • Groei en ontwikkeling: opleidingen en trainingen voor zowel je carrière als persoonlijke ontwikkeling; 

  • Teamuitjes en goede jaarlijkse feesten; 

  • Een uitgebreide onboarding om jou een warm welkom te geven en mee te nemen in de wereld van Nsecure. 

 

Dit neem jij mee  

Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en maakt gemakkelijk contact. Je bent proactief en daadkrachtig. Je durft beslissingen te nemen en spreekt je collega’s makkelijk aan wanneer je vragen hebt. Daarnaast ben je enthousiast en gedreven in je werk en hebt een sterk analytisch en oplossingsgericht vermogen. Werken in een teamverband heeft je voorkeur maar je kunt je ook goed zelfstandig bepaalde werkzaamheden oppakken en afronden. 

  

Dit staat op je cv: 

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau; 

  • Minimaal 2 jaar relevante ervaring in een service organisatie; 

  • Kennis van ondersteuning in contractmanagement is een pré; 

  • Ervaring met Microsoft Office, met name het maken van rapportages in Excel; 

  • Cijfermatig inzicht en communicatief vaardig in woord en schrift; 

  • Je kunt zelfstandig werken, bent gestructureerd en dienstverlenend; 

  • Je bent 32 - 36 uur beschikbaar. 

  

Interesse?  

Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000. 

  

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen. 

of