Functioneel Beheerder

Omschrijving

"Jij bent op ‘front-end’ gebied de steunpilaar voor meerdere toonaangevende klanten. Je levert een belangrijke bijdrage aan onze positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We bieden onze klanten zekerheid en veiligheid en daarin willen we graag, samen met jou, de beste zijn!"


Onze Business IT afdeling blijft groeien en daarom zoeken we jou! Jij gaat functionele wijzigingen doorvoeren binnen belangrijke safety en security applicaties, met name AEOS (access control) en Dataclient (workflow management) behoren tot je dagelijkse werkzaamheden. Je verwerkt klantverzoeken via een formeel proces en je verwerkt veel persoonsgegevens.


Jouw rol als Functioneel Beheerder
In de rol van Functioneel Beheerder ben je meer dan iemand met affiniteit voor systemen. Jij bent degene die de klant uit de brand helpt, hem door een digitale procedure loodst en er uiteindelijk voor zorgt dat hij blij en opgelucht de telefoon op hangt. Daarbij denk je ook mee over nieuwe innovaties en aanpassingen op de systemen, in samenwerking met het ontwikkelteam en de applicatiespecialisten. Dat maakt de uitdaging des te groter en geeft dagelijks veel voldoening! Je werkt op locatie bij de klant en vanuit ons kantoor in Barendrecht. 
Je komt te werken in een energiek en warm team. Samen coördineren jullie werkzaamheden die voortkomen ten behoeve van optimalisatie van bestaande functionaliteiten alsmede nieuwe software opleveringen. Je verzamelt en inventariseert wijzigingen, problemen, incidenten en formuleert voorstellen voor oplossingen. Tevens geef je tweedelijns gebruikersondersteuning en je coördineert bij incidenten.
 

Een greep uit je werkzaamheden:

  • Initiëren van gebruikers overleggen en/of geven van presentaties;
  • Initiëren van verbeteringen in het proces;
  • Verzamelen klantwensen;
  • Doorvoeren kleine changes;
  • Aanmaken / wijzigen gebruikers, gebruikersrollen, sjablonen, toegangen, autorisaties etc.;
  • Registreren uitgevoerde wijzigingen;
  • Bijwerken en beheren van klantconfiguratie documentatie;
  • Je draagt pro-actief bij aan het continue verbeteren van kwaliteit en het verder professionaliseren van onze dienstverlening. Dit betekent onder andere dat je actief meewerkt aan het up-to-date houden van onze product backlog.


Wij zijn Nsecure

Toegangsverlening en veiligheid moeten samen een meesterwerk zijn. Geen penseelstreek verkeerd, geen danspas uit de maat. Altijd met de juiste balans tussen optimale veiligheid en gastvrijheid. Dat vraagt om maatwerk, want elke locatie en elke klant is uniek. Daarom innoveren we continu en lopen we voorop in onze branche. We bieden een uniek staaltje kunst en houden oog voor het kleinste detail. Dat is de kunst van controle. Nsecure is een groeiende organisatie (nu 140fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegang, security en identity management. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien dit als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.


 Wij bieden

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!

  • 28 vakantiedagen + mogelijkheid tot bijkopen;
  • Goede pensioenregeling, de werknemer betaalt maar 3% eigen bijdrage;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Laptop, Telefoon en een lease-auto (incl. prive gebruik).

Vereisten

Dit neem jij mee

Je bent in staat om een band op te bouwen met klanten en veelzijdig contact te hebben, zowel telefonisch als persoonlijk, met mensen in alle lagen van de organisatie. Je zet graag dat stapje extra om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Je kunt goed zelfstandig werken, durft beslissingen te nemen en gaat altijd voor het beste resultaat.


Dit staat op je cv:

  • Minimaal aantoonbaar MBO-4 werk- en denkniveau. We staan ook open voor (startende) HBO'ers met doorgroei ambitie; 
  • Minstens 1-3 jaar relevante werkervaring (intern/extern) in een dienstverlenende organisatie;
  • Ervaring en/of hoge affiniteit met it-applicaties en interfaces (AEOS en Dataclient);
  • Administratief goed onderlegd;
  • Resultaatgerichtheid, uitstekend plan- en organisatievermogen en je bent inhoudelijk een echte expert op je werkgebied;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs;
  • Parttime dienstverband behoort tot de mogelijkheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.


Interesse?

Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof): hr@nsecure.nl. Telefoonnummer 088-1239000.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.