
Projectmanager YIM
- Hybride
- Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
- Identity & Cloud Services
Functieomschrijving
Voor de continue doorontwikkeling van ons eigen Saas platform YIM (Your Identity Management) gaan we ons team uitbreiden! Word jij enthousiast van het vertalen van klantwensen naar concrete oplossingen? Dan is dit jouw kans om hét verschil te maken in de doorontwikkeling van onze diensten!
Jouw rol als Projectmanager
Binnen het YIM team speel jij een sleutelrol in de ontwikkeling van onze diensten. Jij zorgt ervoor dat nieuwe functionaliteiten en integraties werkelijkheid worden, zodat ons portfolio continu groeit met innovatieve oplossingen die aansluiten op de behoeften van onze klanten.
In deze rol ben jij de verbindende schakel tussen het implementatieteam, de Product Owner en de development teams. Je kunt goed inschatten wat de urgentie en prioriteit van klantverzoeken is en combineert dit met de doelstellingen van de lange termijn roadmap.
Zo zorg je dat releases tijdig worden opgeleverd en dat nieuwe functionaliteiten aansluiten op de gemaakte afspraken. Daarnaast neem jij, samen met het team, verantwoordelijkheid voor de derde lijn support: jullie analyseren complexe klantvragen en zorgen voor de juiste opvolging.
Met jouw flexibiliteit en organisatietalent breng je structuur, stel je de juiste prioriteiten en zorg je dat doorontwikkeling en klantondersteuning vlekkeloos samenkomen.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Samen met de Product Owner zorg je voor een strakke sprintplanning en verdeel je het werk binnen het team;
Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en planning van het development team;
Met de Product Owner houd je de backlog overzichtelijk en bepaal de prioritering;
Je borgt samen met het team de naleving van de planning én de kwaliteit van hetgeen wordt opgeleverd bij de klanten;
Je bent financieel en operationeel eindverantwoordelijk voor de aan jou toegewezen ontwikkeltrajecten;
Je zorgt voor regelmatige rapportage over voortgang, budget en organisatie en betrekt het team en belanghebbende stakeholders bij te nemen besluiten over functionaliteit of optimalisatie;
Je bent in staat om zowel operationele als commerciële belangen te combineren binnen je team en deze goed tegen elkaar af te wegen.
Wat is YIM?
Voor veel organisaties klein of groot, complex of zeer complex is het een uitdaging om ‘in control’ te zijn als het gaat om toegangsverlening, veiligheid, wetgeving en gastvrijheid. Ons toegangs- en identiteitsbeheer platform YIM is ontwikkeld uit een passie voor het versterken van de veiligheid en efficiëntie voor uiteenlopende organisaties wereldwijd. Het platform voorziet in geavanceerd beheer van identiteiten en toegangsrechten voor medewerkers, contractors en bezoekers. YIM is een integraal onderdeel van de dagelijkse activiteiten in tientallen branches. Van contractor management tot e-learning: YIM is gebouwd met de flexibiliteit & schaalbaarheid om in elke branche van toegevoegde waarde te zijn.
Dit breng je mee:
Minimaal HBO werk- en denkniveau;
Kennis en ervaring in projectmanagement;
Kennis van en ervaring met Software development processen;
Je hebt ervaring met projectmanagement en Agile/Scrum;
Je hebt ervaring en/of affiniteit met Techniek & IT;
Je bent analytisch sterk;
Je bent daadkrachtig; durft beslissingen te nemen en het team te motiveren.
Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
Wij zijn Nsecure
Nsecure beheerst de kunst van uitgebalanceerde toegangscontrole en security management. Daarmee lopen we voorop in de branche, ook als werkgever. Onze mensen zijn ondernemende en innovatieve topspecialisten (in wording) met het ontzorgen van opdrachtgevers in de genen. Samen creëren we steeds de juiste balans tussen veiligheid en gastvrijheid. Door onze regie en door goed te luisteren krijgen onze opdrachtgevers betere grip op de continuïteit en compliance van hun bedrijfsvoering. Onze oplossingen zijn nooit standaard, maar een uniek staaltje kunst dat naadloos past bij de klant. We overtreffen graag de verwachtingen. Dat is de kunst van controle.
Nsecure is de snelgroeiende marktleider in toegangsverlening en veiligheid. We behoren, met momenteel 180 fte, tot de beste werkgevers in de branche. We besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en vaardigheden van onze mensen. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, luchthavens, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken.
Wij bieden:
Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!
Verder mag je van ons verwachten:
Een mooi salaris op basis van ervaring en opleiding;
Een laptop en telefoon van de zaak;
28 vakantiedagen + de mogelijkheid tot bijkopen;
Een goede pensioenregeling en collectiviteitskorting op een zorgverzekering;
Jaarlijkse winstuitkering;
Vers fruit en gezellige vrijdagmiddagborrels in ons moderne restaurant;
Een dynamische, moderne werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap;
Een informele en collegiale werkomgeving;
Groei en Ontwikkeling: opleidingen en trainingen voor zowel je carrière als persoonlijke ontwikkeling;
Teamuitjes en goede jaarlijkse feesten;
Een uitgebreide onboarding om jou een warm welkom te geven en mee te nemen in de wereld van Nsecure.
Interesse?
Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000.
Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
