
Service Coördinator
- Op locatie
- Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
- Performance
Functieomschrijving
“Je wordt onderdeel van het kloppende hart van onze organisatie waar alle servicemanagement activiteiten plaatsvinden. Samen met het team bestaande uit 9 medewerkers dragen jullie zorg voor een juiste en tijdige afhandeling van storingen aan complexe beveiligingssystemen. Je levert een belangrijke bijdrage aan onze positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We bieden onze klanten zekerheid en veiligheid en daarin willen we graag, samen met jou, de beste zijn!”
Jouw rol als Service Coördinator
Als Service Coördinator zorg jij voor alle operationele zaken op de Servicedesk. Je bewaakt processen en brengt verbeteringen aan. Daarnaast werk je mee met de afdeling en zorg je voor een tijdige opvolging en afhandeling van storingen. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en intern de schakel tussen de verschillende afdelingen. In deze rol maak je deel uit van onze business line Performance & Maintenance.
Verantwoordelijkheden
Het aannemen en registreren van de storing;
Het onderhouden van contacten met de klant over de status van de storing;
Het afmelden van storingen aan de klant;
Het aansturen van onderaannemers;
Het zorgdragen voor het inplannen van engineers bij storingen;
Het aanvragen van werkvergunningen;
Het bestellen van materialen;
Het administratief afhandelen van de storingen t.b.v. de facturatie;
Het meedenken en doen van verbetervoorstellen voor de verdere professionalisering van de afdeling.
Wij zijn Nsecure
Nsecure beheerst de kunst van uitgebalanceerde toegangscontrole en security management. Daarmee lopen we voorop in de branche, ook als werkgever. Onze mensen zijn ondernemende en innovatieve top specialisten (in wording) met het ontzorgen van opdrachtgevers in de genen. Samen creëren we steeds de juiste balans tussen veiligheid en gastvrijheid. Door onze regie en door goed te luisteren krijgen onze opdrachtgevers betere grip op de continuïteit en compliance van hun bedrijfsvoering. Onze oplossingen zijn nooit standaard, maar een uniek staaltje kunst dat naadloos past bij de klant. We overtreffen graag de verwachtingen. Dat is de kunst van controle.
Nsecure is de snelgroeiende marktleider in toegangsverlening en veiligheid. We behoren, met momenteel 170 FTE, tot de beste werkgevers in de branche. We besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en vaardigheden van onze mensen. We werken voor de top-500 bedrijven zoals overheden, onderzoeksinstituten, universiteiten en cruciale infrastructuren als luchtvaart en spoor: organisaties met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken.
Wij bieden
Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een vrije, niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. We stimuleren je om je op jouw vakgebied te blijven ontwikkelen. Uiteraard bieden we je daar de benodigde opleidingen of trainingen voor aan. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!
Verder mag je verwachten:
Een mooi salaris op basis van ervaring en opleiding;
Een laptop en telefoon van de zaak;
28 vakantiedagen + de mogelijkheid tot bijkopen;
Een dynamische, moderne werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap;
Gezellig kantoor met flexplekken en eigen café/restaurant met pooltafel;
Teamuitjes, borrels en andere personeelsuitjes voor plezier en ontspanning;
Een uitstekende pensioenregeling en collectiviteitskorting op zorgverzekering;
Jaarlijkse winstuitkering;
Een uitgebreide onboarding om jou een warm welkom te geven en mee te nemen in de wereld van Nsecure.
Dit neem jij mee
Je bent iemand die toe is aan de 2e of 3e stap stap in zijn/haar carrière. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben en zet graag dat stapje extra om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, efficiënt en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten.
Dit staat op je cv;
HBO werk- en denkniveau
Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring op servicedesk
Affiniteit met (beveiligings)techniek
Kennis van ITIL processen is een pré
Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als Engels
Persoonskenmerken: klantgericht, creatief, stressbestendig, flexibel, teamspeler, geen 9 tot 5 mentaliteit.
Interesse?
Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000.
Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!