Service Coördinator

Omschrijving

“Je wordt onderdeel van het kloppende hart van onze organisatie waar alle servicemanagement activiteiten plaatsvinden. Samen met het team bestaande uit 9 medewerkers dragen jullie zorg voor een juiste en tijdige afhandeling van storingen aan complexe beveiligingssystemen. Je levert een belangrijke bijdrage aan onze positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We bieden onze klanten zekerheid en veiligheid en daarin willen we graag, samen met jou, de beste zijn!”

 

Jouw rol als Service Coördinator

Als Service Coördinator zorg jij voor alle operationele zaken op de Servicedesk. Je bewaakt processen en brengt verbeteringen aan. Daarnaast werk je mee met de afdeling en zorg je voor een tijdige opvolging en afhandeling van storingen.  Je bent het aanspreekpunt voor de klant en intern de schakel tussen de verschillende afdelingen.
 

Verantwoordelijkheden

  • Het aannemen en registreren van de storing
  • Het onderhouden van contacten met de klant over de status van de storing
  • Het afmelden van storingen aan de klant
  • Het aansturen van onderaannemers
  • Het zorgdragen voor het inplannen van engineers bij storingen
  • Het aanvragen van werkvergunningen
  • Het bestellen van materialen
  • Het administratief afhandelen van de storingen t.b.v. de facturatie
  • Het meedenken en doen van verbetervoorstellen voor de verdere professionalisering van de afdeling

 

Wij zijn Nsecure
Nsecure is een groeiende organisatie (nu 140fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Ons motto is ‘Control your access’. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien de security, het risicomanagement en de prestaties van een organisatie als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.

 

Wij bieden 

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een vrije, niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. We stimuleren je om je op jouw vakgebied te blijven ontwikkelen. Uiteraard bieden we je daar de benodigde opleidingen of trainingen voor aan. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!

  • 28 vakantiedagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden.

 

Vereisten

Dit neem jij mee 

Je bent iemand die toe is aan de 2e of 3e stap stap in zijn/haar carrière. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben en zet graag dat stapje extra om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, efficiënt en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten.

 

Dit staat op je cv;

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring op servicedesk
  • Affiniteit met (beveiligings)techniek
  • Kennis van ITIL processen is een pré
  • Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als Engels
  • Persoonskenmerken: klantgericht, creatief, stressbestendig, flexibel, teamspeler, geen 9 tot 5 mentaliteit.


Interesse?

Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239020.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.