Service Level Manager

Omschrijving

“Je bent verantwoordelijk voor het managen van de Performance & Maintenance dienstverlening voor toonaangevende klanten. Hierbij bewaak en evalueer je de opgemaakte SLA’s en zorg je voor verbetering van de kwaliteit en uitbreiding in de dienstverlening. Je levert een belangrijke bijdrage aan onze positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We bieden onze klanten zekerheid en veiligheid en daarin willen we graag, samen met jou, de beste zijn!”

 

Jouw rol als Service Level Manager 

Binnen een klantenteam ben jij verantwoordelijk voor het managen van de contracten. Dit zijn hoofdzakelijk grote klanten binnen de financiële en semi overheid/zorg sectoren. Je stelt Service Level Agreements op en bent verantwoordelijk voor het bereiken van de meetbare doelen. Op basis van (kwartaal) rapportages stel je stuurinformatie beschikbaar over de behaalde resultaten en initieert hierbij verbetervoorstellen (continuous improvement). Samen met de klant inventariseer je de behoefte om de dienstverlening hierop aan te passen of uit te breiden. Je draagt proactief bij aan het verder opzetten van Service Level Management binnen Nsecure. Samenwerken, verantwoordelijkheid nemen, prestaties leveren en werkplezier gaan hier hand in hand.

 

Wij zijn Nsecure 

Nsecure is een groeiende organisatie (nu 125fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Ons motto is ‘Control your access’. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien de security, het risicomanagement en de prestaties van een organisatie als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.

 

Wij bieden 

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!

 

  • 28 vakantiedagen + mogelijkheid tot bijkopen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Telefoon, laptop en een leaseauto (inclusief privégebruik).

Vereisten

Dit neem jij mee 

Je hebt een energieke uitstraling en gaat veranderingen en het nemen van verantwoordelijkheid niet uit de weg. Je bent dienstverlenend en ziet commerciële kansen en nieuwe mogelijkheden om de klant optimaal te kunnen bedienen. Je bent resultaatgericht en hebt een sterk organisatie vermogen om te zorgen dat alle KPI's in de SLA behaalt gaan worden. De passie om, professioneel en proactief, keer op keer topprestaties te realiseren.

 

Verder staat op je CV:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 2 tot 5 jaar relevante werkervaring;  
  • Kennis van ITIL;
  • Kennis van beveiligingssystemen zoals toegangscontrole, CCTV en inbraak is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Interesse? Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Mail je CV met korte toelichting naar croodenburg@nsecure.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Christie Roodenburg). Telefoonnummer 088-1239020.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.