Software Specialist (Dataclient & YIM)

Omschrijving

‘’Als Dataclient en YIM software specialist ben je dagelijks bezig met het verbeteren van de online platformen van Dataclient en YIM. Samen met het team vertaal je klantbehoeften naar nieuwe functionaliteiten en draag je bij aan de beschikbaarheid. Dataclient en YIM bieden onze klanten zekerheid en veiligheid en daarin willen we graag, samen met jou, de beste zijn!’’

 

Dataclient en YIM zijn toonaangevende Workflow & Identity platformen die er voor zorgen dat onze klanten volledig in control zijn op het gebied van Identity en Access Management. Duizenden bezoekers, contractors en medewerkers van vooraanstaande multinationals en branche organisaties maken dagelijks intensief gebruik van deze platformen.

Jouw rol als Software Specialist (Dataclient & YIM)

Je krijgt te maken met een gevarieerd pakket aan werkzaamheden. Zo kan de ene dag bestaan uit het bedenken van technische oplossingen en het bieden van technische support aan klanten en een andere dag kan bestaan uit beheren en bijhouden van technische documentatie en het configureren van functionaliteiten.

Je komt te werken in een energiek en warm team. Samen coördineren jullie werkzaamheden die voortkomen ten behoeve van optimalisatie van bestaande functionaliteiten alsmede nieuwe software opleveringen. Je verzamelt en inventariseert wijzigingen, problemen, incidenten en formuleert voorstellen voor oplossingen. Tevens geef je tweedelijns gebruikersondersteuning en je coördineert bij incidenten.
 

Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Configuratie van nieuwe functionaliteiten;
  • Updaten en upgraden van de platformen;
  • Optimaliseren van de performance;
  • Ontwikkelen van rapportages op basis van klantvragen, maar ook om de eigen dienstverlening te verbeteren;
  • Bijwerken en beheren van klantconfiguratie documentatie;
  • Je draagt pro-actief bij aan het continue verbeteren van kwaliteit en het verder professionaliseren van onze dienstverlening. Dit betekent onder andere dat je actief meewerkt aan het up-to-date houden van onze product backlog.

 

Wij zijn Nsecure

Nsecure is een groeiende organisatie (nu 135fte) met de positie van marktleider op het gebied van toegangs- en identitymanagement. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties die te maken hebben met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken. Ons motto is ‘Control your access’. Onze klanten moeten in alle opzichten ‘in control’ zijn als het gaat om het verlenen van toegang en het managen van hun security en safety, compliance (verantwoording en privacy) en hospitality. Wij zien de security, het risicomanagement en de prestaties van een organisatie als één geheel. Door onze systemen te integreren met vitale bedrijfsprocessen, bieden we onze opdrachtgevers niet alleen meer zekerheid en veiligheid, maar ook een aantoonbaar betere performance.

 

Wij bieden

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!

  • 28 vakantiedagen + mogelijkheid tot bijkopen;
  • Goede pensioenregeling, de werknemer betaalt maar 3% eigen bijdrage;
  • Collectiviteitskorting op een zorgverzekering bij Menzis;
  • Vers fruit, gezellige vrijdagmiddagborrels en andere personeelsuitjes;
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Laptop.

Vereisten

Dit neem jij mee

  • HBO denkniveau, bijvoorbeeld (technische) informatica of ICT-beheer;
  • Ervaring met MS SQL en Reporting Services (bijvoorbeeld MSCA of MCSE);
  • Minstens 1-3 jaar relevante en aansprekende werkervaring;
  • Resultaatgerichtheid, uitstekend plan- en organisatievermogen en je bent inhoudelijk een echte expert op je werkgebied;
  • Werkt goed in teams samen, communiceert makkelijk;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Woonachtig in de regio Rotterdam.


Interesse?
Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Farida Hoelas): recruitment@nsecure.nl. Telefoonnummer 088-1239000.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.