Technical Support Engineer (2e-lijn)

Omschrijving

"Voor het kloppende hart van onze organisatie zoeken wij een ambitieuze 2e-lijns Technical Support Engineer. De Nsecure Servicedesk is het aanspreekpunt voor incident management en changes. Waarmee wij medeverantwoordelijk zijn voor de continuïteit van de dienstverlening bij onze klanten. Je monitort de performance van de beveiligingssystemen en bent in staat om snel analyses te maken om cruciale incidenten remote op te lossen. Werken in een leuk hecht team en voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling”.


Jouw rol als Technical Support Engineer

Als Technical Support Engineer werk je binnen de Customer Support waar je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het onderzoeken en herstellen van incidenten en het beantwoorden van functionele klantenvragen. In deze functie bedien je een vaste groep klanten binnen jouw portfolio waarin jouw technische expertise centraal staat. Dit doe je in een leuk team, waarbij een goede samenwerking centraal staat.


Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Technisch ondersteunen/analyseren bij incident- en probleemmangement
  • Technische incidenten realtime detecteren en remote oplossen;
  • Data-analyse en verslaglegging richting jouw interne en externe klant;
  • Ondersteunen bij gebruikersvragen op het gebied van applicaties.


Wij zijn Nsecure

Nsecure beheerst de kunst van uitgebalanceerde toegangscontrole en security management. Daarmee lopen we voorop in de branche, ook als werkgever. Onze mensen zijn ondernemende en innovatieve topspecialisten (in wording) met het ontzorgen van opdrachtgevers in de genen. Samen creëren we steeds de juiste balans tussen veiligheid en gastvrijheid. Door onze regie en door goed te luisteren krijgen onze opdrachtgevers betere grip op de continuïteit en compliancy van hun bedrijfsvoering. Onze oplossingen zijn nooit standaard, maar een uniek staaltje kunst dat naadloos past bij de klant. We overtreffen graag de verwachtingen. Dat is de kunst van controle.


Nsecure is een snelgroeiende marktleider in toegangsverlening en veiligheid. We behoren, met momenteel 140 fte, tot de beste werkgevers in de branche. We besteden veel aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en vaardigheden van onze mensen. We werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, luchthavens, verzekeraars en grote industriële complexen: organisaties met ingewikkelde toegankelijkheids- en veiligheidsvraagstukken.

Vereisten

Wij bieden

Bij Nsecure leg je veel energie in je werk en neem je het heft in eigen hand: wij kennen een familiaire werkomgeving met een niet-hiërarchische cultuur waar ondernemerschap en lef worden aangemoedigd. Je krijgt alle vrijheid in je werk en handelen. Ons moderne, open kantoor met flexplekken is multifunctioneel èn gezellig: we hebben ook een eigen café/restaurant met pooltafel. Samenwerken en plezier staan bij ons centraal!


  • Een marktconform salaris op basis van ervaring en opleiding
  • 28 vakantiedagen + mogelijkheid tot bijkopen
  • Een goede pensioenregeling en collectiviteitskortingen
  • Vers fruit en gezellige vrijdagmiddagborrels in ons moderne restaurant
  • Gezellige personeelsuitjes en jaarlijkse feesten
  • Laptop en telefoon
  • Een uitdagende, inspirerende omgeving met voldoende ontwikkelmogelijkheden
  • Een parttime dienstverband behoort tot de mogelijkheden


Dit neem jij mee

Je hebt ervaring binnen een Servicedesk en/of technische beveiligingssystemen en kan goed schakelen tussen verschillende systemen. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben en zet graag dat stapje extra om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, efficiënt en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten.


Dit staat op je cv:

  • MBO+ werk- en denk niveau;
  • Tussen de 2 en 5 jaar relevante werkervaring (Support Engineer of een Field Engineer met ambitie die toe is aan zijn 2e of 3e stap worden aangemoedigd te solliciteren);
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken en bent betrouwbaar en integer;
  • Kennis en kunde van veiligheid, beveiligingstechnologieën is een pre;
  • ITIL foundation is nice to have.


Interesse?
Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie/thee om verder te praten over deze functie en de mogelijkheden binnen Nsecure. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de HR afdeling (Claske Niehof). Telefoonnummer 088-1239000.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Nsecure dien je een ‘Verklaring omtrent gedrag’ te overleggen.